« Biznis
objavljeno prije 15 godina i 2 mjeseca
kriza u oglašavanju

HURA podiže svijest o važnosti tržišnog komuniciranja

Glavna poruka Hrvatske udruge reklamnih agencija glasi da će se svi brendovi bez komunikacije s tržištem jednostavno ugasiti

Klikni za uvećani prikaz
Klikni za uvećani prikaz
Više o

brendovi

,

kampanja

,

HURA

,

hrvatska udruga reklamnih agencija

,

industrija oglašavanja

Prošloga petka, točnije 20. studenoga., u tiskanim je medijima pokrenuta kampanja Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA) čiji je cilj podizanje svijesti javnosti o posljedicama pada investicija u tržišnom komuniciranju po oglašivače, medije, agencije, ali i gospodarstvo u cjelini.

Glavna poruka kampanje glasi da se bez komunikacije s tržištem brendovi, odnosno proizvodi gase, a to izravno utječe na poslovanje proizvodnih kompanija, kao i na radna mjesta u cjelokupnom lancu industrije oglašavanja.

Akcija je podržana od strane svih vodećih tiskanih medija u Hrvatskoj koje su donirale svoj oglasni prostor za potrebe kampanje u ukupnoj vrijednosti od gotovo milijun kuna (točan iznos je 933.875,20 kn).

Kampanja će se u tiskanim medijima provoditi do kraja prosinca - riječ je o deset dnevnih listova, pet tjednika i dva mjesečnika. U siječnju kreće oglašavanje i na radio postajama.

24.11.2009. 11:28:00
Novi komentar
nužno
nužno