HTC ušao u tržišta u nastajanju i toga se stide
Iako je HTC-u razvoj i prodaja jeftinih modela bio samo usputna nadopuna poslovanju s top modelima, promijenili su strategiju
Da je HTC u financijskim teškoćama već i osnovnoškolci znadu. Samo dva uzastopna kvartala financijski gubitak je iznosio 140 milijuna $. Zato su otpustili dio radnika, prodali neke nekretnine i sve javnosti prikazali kao dio plana restrukturiranja. U međuvremenu su počeli jeftino prodavati u zemljama u razvoju neke modele iz ponude i nisu nidje to istaknuli.
Potonji HTC poslovni potez pokazao je kako strategija transformacije ide sasvim u drugom smjeru. Iako je HTC-u razvoj i prodaja jeftinih modela bio samo usputna nadopuna poslovanju s top modelima, promijenili su strategiju. Je li razlog pokušaja nametnanja u zemljama u razvoju sve tanji bankovni račun ili žele očistiti zalihe, teško je dati jedinstveni odgovor.
Eto, na primjer, HTC u Bangladešu ima u prodaji šest low-end pametnih telefona, uključujući Desire 626, 620 i 526, po cijeni od 150 dolara. Pitate li se: zašto ih prodaju toliko jeftino s obzirom na cijene u Lijepoj našoj? Žestoka je konkurencija. Potrošači u zemljama u razvoju imaju na izbor hrpetine android temeljenih uređaja ispod 200 dolara. Osobito su opskrbljeni modelima "kineske legije" proizvođača. Također je Google u tim zemljama pokrenuo Android One program s prodajom uređaja po 100 dolara. Samsung nudi modele temeljene na Tizen operativnom sustavu, opet ispod 100 dolara.
Više pročitajte na portalu Preporučamo.com
Novi komentar