« Hi-tech
objavljeno prije 7 godina i 7 mjeseci
BROJKE

HTC je i dalje u banani

Financijski izvještaji HTC-a za prvi kvartal 2017. godine pokazuje gubitak osmi kvartal za redom

HTC i dalje u problemima
HTC i dalje u problemima (HTC)
Više o

HTC

,

financijski izvještaji

HTC je objavio svoje financijsko poslovanje za Q1 2017., koje pokazuje osmi uzastopni kvartal u gubitku. U proteklom tromjesečju HTC je izgubio 2,4 milijarde tajvanskih dolara ili oko 73 milijuna eura.

Prodaja ne raste u odnosu na prošlu godinu niti HTC daje podatke o broju uređaja koje prodaje. Tvrtka se pravda nedostatkom odvojenih podataka za Vive Tech Corporation i pametne telefone. Što se tiče poslovanje virtualne stvarnosti, HTC je priopćio kako su napori napravljeni na tom području uspješni iako VR tržište raste sporije nego što se očekivalo.

Kako bi poboljšali s konkurentnost na svjetskom tržištu, HTC je najavio za 16. svibnja predstavljanje novog HTC U 11 modela. Od početka ove godine, HTC U serija je zamijenila HTC One seriju koja će postati nova vodeća serija sa značajkom umjetne inteligencije (AI).

Mnogo informacija o novom top modelu kompanije je već procurile u javnost. Ispod poklopca neće se razlikovati od Samsung Galaxy S8, Xiaomi Mi 6 ili Huawei P10. U izgledu nema posebnih promjena. Barem ne na prednjici. Zaslon ostaje standardnog omjera za razliku od LG G6 ili Galaxy S8 konkurenata. Jedini novitet bio bi vezan uz rubove zaslona kojima su dodijeljene određene funkcije na stisak. Vrijeme će pokazati koliko je to korisna značajka ili samo gimmick.

Podsjetimo: M7 serija je bila inovativna u dizajnu, ali kamere su se pokazale Ahilova peta. M8 ostaje još uvijek dobar nasljednik. Nakon toga je sve isto. To ukazuje da HTC je izgubio viziju te su sada stalno u modusu preživljavanja.

Kad vidimo koliko košta jedan midrange HTC i vidimo da za taj novac možemo kupiti na primjer OnePlus 3T, rijetki su oni koji će odabrati tajvanskog proizvođača. Iako je HTC mali igrač i tako ima troškove razvoja mnogo veće od Applea, Samsunga i Huawei, ostaje činjenica da su cijene one koje odbijaju kupce. Dodamo li tome katastrofalan marketing te selektivni pristup prema medijima, ne iznenađuju loši prodajni rezultati.


11.05.2017. 09:31:00
Novi komentar
nužno
nužno