« Hrvatska
objavljeno prije 13 godina i 10 mjeseci
LONELY PLANET

Hrvatska za turiste popularnija nego ikad

Prema mišljenju najpopularnijeg internetskog turističkog vodiča, Turska zauzima drugo mjesto po omiljenosti turista

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Ivo Ravlić/CROPIX)
Više o

turizam

,

Hrvatska

,

turisti

,

Zračna luka Dubrovnik

,

Lonely Planet

,

top destinacije

Hrvatska je popularnija nego ikad i postaje omiljeno i sve poznatije odredište europskih turista pa i svjetski poznatih zvijezda, bilježeći ovog ljeta 15 postotni porast posjetitelja koji dolaze zrakoplovom i 9 posto više onih koji dolaze brodom, ističe se u članku na web stranicama jednog od najpopularnijeg svjetskog vodiča Lonely Planeta.

Pišući o 'vrućim' trendovima u putovanjima ovog ljeta autor članka (objavljenog krajem prošlog tjedna) Tom Hall ističe i da je Zračna Luka Dubrovnik najbolji dokaz da je ljeto u punom zamahu što se tiče putovanja. To potkrepljuje podatkom da je ta zračna luka samo 1. kolovoza zabilježila više putnika nego u cijeloj veljači ove godine, odnosno 15 tisuća. Iako je to relativno malo u odnosu na velike španjolske luke ipak to smatra dobrim pokazateljem popularnosti Dubrovnika i Hrvatske. Podsjeća pritom i na nedavni boravak svjetski poznatog glumca Morgana Freemana u Dubrovniku na Dubrovnik meeting filmskom festivalu.

Drugim odredištem ovog ljeta, nakon Hrvatske autor članka, izdvaja Tursku, za koju kaže da bilježi dobre rezultate, posebno Istanbul koji 'vrije' posjetiteljima. Kao treću destinaciju navodi britanske kampove koji po popularnosti prestižu među domaćim turistima hotele odnosno ponudu 'bed&brekafast' (krevet i doručak).

Povodom ovakvog pozitivnog izdvajanja turističke Hrvatske na webu Lonely Planeta direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić ističe da je to opća podrška hrvatskom turizmu koja veseli. Smatra i da se to nije dogodilo slučajno budući da HTZ već deset godina sustavno i sveobuhvatno promovira Hrvatsku po cijelom svijetu te je prepoznata kao zemlja komparativnih prednosti i razvijenog turizma.

Dodajući da takva očekivanja ne treba iznevjeriti naglašava i da su najveći aduti turističke Hrvatske to što je zadnji, nepotrošeni lijepi dio europskog Mediterana, sačuvane autentičnosti, ambijentalnosti, načina života, dobre eno-gastronomske ponude i izuzetno vrijedne kulturne i prirodne baštine. (hina/metro-portal)

09.08.2010. 17:32:00
Novi komentar
nužno
nužno