« Hrvatska
objavljeno prije 3 godine i 6 mjeseci
NADA

Hotelijeri optimističniji za sezonu

Hotelijeri su pred početak lipnja optimističniji nego prije nekoliko tjedana, jer su epidemiološka situacija i stanje rezervacija i prodaje bolji nego lani

Nadaju se gostima...
Nadaju se gostima... (Arhiva)
Više o

hotelijeri

,

sezona

"Epidemiološka situacija se popravlja, definiran je okvir režima prelaska granica i radi se na bilateralnim dogovorima, a raste i procijepljenost. S popuštanjem mjera, rastu optimizam i želja za putovanjima, što se odmah vidi na rezervacijama. U nekim razdobljima i nekim vrstama smještajnih kapaciteta, prvenstveno kampingu i hotelima viših kategorija, rezervacije se približavaju brojkama iz 2019. godine", kaže za Hinu direktor UPUHH-a (Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske) Bernard Zenzerović.

Lipanj bez maksimalne popunjenosti, ali u srpnju i kolovozu nadaju se turističkim gužvama

Ipak, u lipnju hotelijeri, kako dodaje, još ne očekuju maksimalnu popunjenost, no u srpnju i kolovozu se nadaju pravim turističkim gužvama i da će imati otvorene sve objekte, a uvjereni su i da ove godine mogu ostvariti i vrlo dobru posezonu, za razliku od prošle, kada je bila naprasno prekinuta, što će uvelike ovisiti i o odlukama o režimima putovanja susjednih zemalja, posebice Slovenije i Austrije.

"Turistička potražnja je generalno znatno bolja nego prošle godine, a najveća s naših tradicionalnih tržišta-auto destinacija i za sjevernije jadranske regije. S druge strane, situacija je neizvjesnija na jugu, koji je više vezan uz avio promet koji se sporije oporavlja, no hotelijeri vjeruju da će se i to popraviti s najavljenim avio linijama i popuštanjem ograničenja, posebice za britanske turiste, te da će i na jugu rezultati biti bolji nego lani", kaže Zenzerović.

Iznosi i da su u potražnji i rezervacijama hotela 'najaktivnija' tradicionalna tržišta, poput Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske i Češke, a ocjenjuje da se 'jako dobro drže' i rezervacije domaćih turista.

Najjači kanali rezerviranja i prodaje su direktni hotelski kanali, posebno zbog fleksibilnosti koje hotelijeri tim putem nude, što gosti zbog situacije i očekuju, dok buking preko touroperatora ide znatno sporije nego u godinama prije pandemije.

Kako očekuju bolji fizički promet s više dolazaka i noćenje turista, tako hotelijeri očekuju i generalno bolje ljeto i poslovnu godinu nego prošlu, što prije svega temelje na većoj očekivanoj stabilnosti i dužem trajanju sezone.

30.05.2021. 16:01:00
Novi komentar
nužno
nužno