« Biznis
objavljeno prije 17 godina

Hoće li Yahoo pristati na ponudu za kupnju?

Microsoftovo preuzimanje nije jedini scenarij

Više o

Yahoo

,

Microsoft

Microsoft je u petak bombastično ponudio preuzimanje Yahooa za 44,6 milijardi dolara. Ovo bi povijesno spajanje Microsoftu trebalo pomoći u borbi s Googleom, koji zasad drži vodeće mjesto u internetskom oglašavanju.

Privlačnost oglašavanja

Prošlogodišnji iznos od 40 milijardi dolara, koji je globalno ostvaren u online oglašavanju, u idućih će se deset godina udvostručiti, predviđaju tržišni analitičari.  U ovom trenutku Google na nekim tržištima, kao što je britansko, drži i preko 80 posto od tog iznosa.

Microsoft, koji je i sam kažnjavani monopolist, u ovom segmentu poziva na  veću konkurenciju koja bi omogućila i kvalitetniju uslugu. Izvršni direktor Microsofta Steve Ballmer rekao je kako bi spajanje kompanije s Yahooom rezultiralo snažnim zajedničkim proizvodom koji bi privukao korisnike, proizvođače i oglašivače.

Traži se izlazDobit kompanije u posljednjem kvartalu pala je za 24 posto.
Dionice kompanije prošloga tjedna pale su na najnižu razinu u posljednje četiri godine i prodavale se po cijeni od 18 dolara.
Yahoo je prošlog tjedna potvrdio najavljeno otpuštanje 1000 djelatnika.
Ponuda za kupnju Yahooa je viša od njegove tržišne vrijednosti za čak 62 posto, ali se kompanija  još nije oglasila o ponudi. Moguće je da će se, u slučaju da trenutačna rekonstrukcija ne ostvari željeni rezultat, Yahoo odlučiti i za partnerstvo s Googleom. Takve su se hipoteze pojavile i prije Microsoftove ponude.

U komentarima Microsoftovog novog poteza, analitičari napominju kako prirodan ciklus tehnoloških kompanija završava dolaskom novih i mlađih protagonista, a Silicijska dolina više voli inovaciju od  akvizicija. 

Piše: METRO
03.02.2008. 21:07:47
Novi komentar
nužno
nužno