« Televizija
objavljeno prije 8 godina i 8 mjeseci
TLC

Govorite li emoji?

TLC ide ukorak s internet generacijom: emoji su u središtu novog vizualnog identiteta kanala

Emoji kao sredstvo komunikacije s gledateljima
Emoji kao sredstvo komunikacije s gledateljima (TLC)
Više o

TLC

,

emotikoni

,

emoji

,

vizualni identitet

Kompanija Discovery Networks CEEMEA je danas predstavila novi vizual­ni identitet za TLC, kanal posvećen ženama, koji se temelji na jedinstve­nom konceptu „OMG with heart" („OMB sa srcem") i uvodi emoji jezik za komunikaciju sa svojim gledateljima.

Integrirana kampanja za novi vizu­alni identitet je bazirana na dvije temeljne vrijednosti kanala TLC, izne­nađenju i emocijama, te slavi sve ono što TLC predstavlja, a tu su nevje­rojatne ljudske priče koje izazivaju snažne reakcije gledatelja. U sklopu kampanje življim je bojama osvježen izgled samog kanala kao i njegov logotip.

Emoji simboli su uobičajeni u komunikaciji na društvenim mrežama, uni­verzalno se koriste za prenošenje osjećaja i iskustva, te zauzimaju cen­tralno mjesto u popularnoj kulturi. TLC će iskoristiti moć emojija kako bi se bolje povezao s publikom - uživo u programu i van njega. Kroz vlasti­tu bazu emojija TLC će predstaviti raznolikost sadržaja i likova iz stvar­nog života koji se prikazuju na kanalu.

TLC je pokrenut prije pet godina i trenutno je vodeći zabavni kanal pos­većen ženama diljem središnje i istočne Europe, Bliskog Istoka i Afrike (CEEMEA regija), te najšire distribuiran kanal posvećen ženama u cijelo­me svijetu. Vjerujemo kako je emoji jezik savršen za izražavanje i inten­ziviranje emocija te opisivanje likova s TLC kanala u duhovitom, toplom i iskrenom tonu. Na ovaj se način približavamo mlađoj i široj publici, te dajemo još privlačniji i vrjedniji proizvod kako za distribuciju tako i part­nerima za oglašavanje.", izjavio je Paul Welling, SVP za kanale,  Disco­very Networks CEEMEA.

Razvijen pod vodstvom Stephena Roylea, višeg kreativnog direktora Dis­covery Networks CEEMEA, kampanja „OMG with heart" („OMB sa sr­cem") uključuje upotrebu emojija na više kreativnih načina,  u video spotu posvećenom TLC brandu, reklamama u programu, tiskanim oglasi­ma, vanjskom oglašavanju i materijalima za digitalno oglašavanje, koji svi odišu zaigranošću, hrabrošću i pozitivnošću TLC-a. Društveni mediji će igrati vrlo važnu ulogu u kampanji i pozivat će TLC fanove da izraze svoje osjećaje na zabavan način, povezujući se s emocionalnim trenuci­ma iz ključnih TLC serijala.

Glavne teme u programu TLC-ja su vjenčanja, hrana, obitelj i veze, me­dicina, životna putovanja, tjelesne promjene i upoznavanje partnera s uvijek prisutnim zapletom, te je kampanja fokusirana upravo na serijale koji definiraju brand poput novih sezona  Šef slastičarnice i Vjenčanica iz snova, ili uzbudljivih premijernih serijala poput: Dvoje na milijun, Moj ekstremni višak kože, Samohrani otac u potrazi i Slaba šansa.  

09.05.2016. 17:26:00
Novi komentar
nužno
nužno