« Hrvatska
objavljeno prije 11 godina i 10 mjeseci

GfK: Građani Hrvatske vole velike trgovačke centre

Od kupaca koji dolaze u trgovačke centre 45 posto ondje kupuje dvaput mjesečno, 32 posto rjeđe od jedanput mjesečno, a 23 posto jedanput tjedno

Fotografija vijesti
Više o

GfK

,

trgovčki centri

NAJNOVIJE istraživanje Centra za istraživanje tržišta GfK pokazalo je da hrvatski građani vole velike trgovačke centre - čak 75 posto građana Hrvatske u posljednjih godinu dana kupovalo je u nekom od tih centara. U Zagrebu je u posljednjih godinu dana 83 posto stanovnika bilo u kupnji u nekom od trgovačkih centara. Po odlasku u šoping-centre u ovoj godini prednjače građani Dalmacije sa 89 posto, zatim Istre i Primorja sa 87 posto te Slavonije sa 75 posto. Istraživanje je pokazalo da nema neke razlike između spolova, jer u takvim je centrima kupovalo 76 posto žena i 75 posto muškaraca.

ŠOPING
Čak 75 posto Hrvata u posljednjih je godinu dana kupovalo u nekom od trgovačkih centara.

Zanimljiv je prikaz odlazaka u kupnju u trgovačke centre po starosti građana - ondje kupuje čak 94 posto onih između 15 i 24 godine, zatim 89 posto onih od 35 do 44 godine, te 86 posto onih od 25 do 34 godine. Kupci koji odlaze u velike trgovačke centre mogu se razvrstati u tri kategorije - njih 45 posto kupuje jedanput do dvaput mjesečno, 32 posto rjeđe od jedanput mjesečno, a 23 posto jedanput tjedno.

Jedanput do dvaput mjesečno, više od prosjeka, kupuju stanovnici Istre s Primorjem, njih oko 50 posto, te 48 posto stanovnika Slavonije. U Zagrebu s okolicom i sjevernoj Hrvatskoj to iznosi po 46 posto, u Dalmaciji 42 posto, a u Lici, na Kordunu i Banovini 29 posto. Najkraći boravak (do dva sata ) karakterističan je za stanovnike Slavonije i sjeverne Hrvatske. Boravak u trgovačkom centru između dva i tri sata zastupljen je nešto više od prosjeka kod građana Zagreba.

Piše: HINA
08.01.2008. 22:20:00
Novi komentar
nužno
nužno