« Televizija
objavljeno prije 8 godina i 7 mjeseci
TV

Eurosport najavljuje novi identitet uz slogan 'zapali svoju strast'

Novi identitet branda uključuje i preimenovanje kanala Eurosport u Eurosport 1, čime će razlika između dva eurosportova kanala biti jasnija

Eurosport u rebranding varijanti
Eurosport u rebranding varijanti (Arhiva)
Više o

Eurosport

,

novi branding

Eurosport poziva ljubitelje sporta diljem svijeta da uz slogan 'zapali svoju strast' otkriju novi identitet branda kojim se najavljuje početak uzbudljivog novog poglavlja za ovaj sportski kanal u vlasništvu Discoveryja. Novi identitet branda uključuje i preimenovanje kanala Eurosport u Eurosport 1, čime će razlika između dva eurosportova kanala biti jasnija.

Novi identitet će biti predstavljen u petak, 13. studenog 2015. Uz slogan 'zapali svoju strast' i #ShareMyPassion kampanju na društvenim medijima, potaknut će ljubitelje sporta da podijele svoje priče o velikoj predanosti kojom iskazuju svoju ljubav prema sportašima, ekipama ili sportu.

Novi identitet je prepoznatljiv i drugačiji, stvaran za Eurosport 21. stoljeća, uz uvažavanje bogate baštine inovacija i stručnosti koje su sačinjavale DNK Eurosporta kroz više od 25 godina.

Eurosport, koji je sada potpuno u vlasništvu Discoveryja, u protekloj je godini stekao prava na prijenos Olimpijskih igara za cijelu Europu. Dio je to dugoročne opredijeljenosti za osiguravanje iskustava vrijednih pamćenja i angažiranje obožavatelja svih uzrasta u sportovima koje vole bilo gdje, u bilo mojem trenutku i na bilo kojem uređaju.

Petar Hutton, glavni izvršni direktor Eurosporta je izjavio: "Eurosport se čvrsto etablirao kao glavno ime za prijenos sportskih događaja, te je u vlasništvu Discoveryja doživio ubrzani rast uz ponovno aktiviranje branda, a sve s ciljem povezivanja s fanovima."

"Današnje lansiranje novog identiteta branda je još jedan veliki korak naprijed kako bi Eurosport postao prioritetno odredište za ljubitelje sporta diljem svijeta. Naš novi slogan 'zapali svoju strast' posvećen je fanovima i stavlja naglasak na uistinu transformirajuću godinu za Eurosport."

"Osigurali smo ekskluzivna prava za lokalne obožavatelje sporta na svakom tržištu time što smo osigurali dijeljenje iskustva koje se ne smije propustiti - prijenos uživo sva četiri teniska Grand Slam turnira, svih većih europskih nogometnih liga, najvećih moto utrka, svih većih biciklističkih utrka i naravno, Eurosport će biti domaćin prijenosa Olimpijskih igara u Europi od 2018-2024. godine."

"Poboljšali smo produkciju kako bismo ispričali velike sportske priče na još inovativniji način što je rezultiralo rekordnom gledanošću za mnoge velike događaje tijekom 2015. Danas smo uzbuđeni što sve to možemo zaokružiti u jednu cjelinu novim identitetom i porukom, hraneći 'strast za sportom' naših obožavatelja."

Antonio Ruiz, potpredsjednik marketinga i upravljanja franšizom, Eurosport, je dodao: "Oživljavanje Eurosport branda uslijedilo je nakon opsežnih istraživanja na više tržišta, kako bismo razumjeli percepciju brenda i omogućili kompaniji da definira svoje vrijednosti."

"Eurosport će sada imati prepoznatljivu osobnost i vrhunske vizuale, kojima će dodatno angažirati svoje obožavatelje."

"Obožavatelji i sportaši žive svoju strast za sportom na nevjerojatne načine. Eurosport sada potiče tu strast i slavi njihovu odanost, ambiciju, predanost, žrtvu, ludilo i radost."

13.11.2015. 10:19:00
Novi komentar
nužno
nužno