« Biznis
objavljeno prije 16 godina i 2 mjeseca

EPH poziva kreativne mozgove budućnosti

Otvoren natječaj za promotivnu kampanju namijenjen studentima

Fotografija vijesti
Više o

studenti

,

EPH

,

‘Mozgovi budućnosti’

,

oglašavanje

,

festival Cannes Lions

EPH je pokrenuo studentski natječaj pod nazivom ‘Mozgovi budućnosti’, kreativni zadatak namijenjen studentima u dobi od 18 do 24 godine. Studenti su pozvani razmišljati o dva snažna medijska brenda - dnevnim novinama Jutarnji list i tjedniku Gloria. No, ništa vezano uz njihov zadatak ne bi trebalo biti već viđeno. Studentima je zadatak razmišljati izvan tradicionalnih okvira i unutar razvoja novih tehnologija, te dati kreativni prijedlog kampanje koristeći kanale koji nisu bili mogući prije pet godina.
Zadatak je razviti promotivnu kampanju koja treba sadržavati ime odabranog brenda (studenti biraju ili Jutarnji ili Gloriju), ciljnu skupinu kojoj se obraćaju, sam koncept kampanje te objašnjenje zašto provedba te ideje nije bila moguća prije pet godina.

Radovi će biti ocijenjeni prema kvaliteti ideje i koncepta, stupnju razrađenosti svih elemenata, ovisno o tome pomiče li projekt granice radije nego koristi već utvrđene okvire, kao i pokazuje li rad razumijevanje trenutne tržišne pozicije odabranog brenda.

Nove tehnologijeKampanja za Jutarnji list ili Gloriju treba koristiti kanale koji nisu bili mogući prije pet godina. 

Prvonagrađeni student ili tim  od dvoje studenata osvaja putovanje na festival Cannes Lions, najveći oglašivački festival u svijetu, s plaćenim svim troškovima. Kao drugu nagradu, žiri će odabrati tri rada koja će otkupiti, s iznosom od 8000 kuna, a jednom studentu kao trećenagrađenom pružiti će priliku za 6-mjesečno stručno usavršavanje unutar EPH Grupe.
Rok za slanje projekata je 18. svibnja.  (METRO)

12.05.2008. 22:07:16
Novi komentar
nužno
nužno