« Život
objavljeno prije 4 godine i 4 mjeseca
ZANIMLJIVO :)

Emoji su preuzeli svijet komunikacije

Nova generacija djece prije nauče koristiti se emotikonima, nego što nauče čitati i pisati

Mladi samo ovako komuniciraju
Mladi samo ovako komuniciraju (Arhiva)
Više o

emoji

,

komunikacija

Kako su ove najpoznatije sličice današnjice, emotikoni, odnosno, 'emoji', došle ''na scenu'' prije dvije godine, postale su sveprisutni dio svakodnevne komunikacije među mladima, ali i među starijom populacijom. Danas brojimo preko 3000 emotikona.

Nisu ovakvi emotikoni jedini virtualni pokazatelji našeg raspoloženja - u međuvremenu su kompanije poput Applea i Samsunga napravile mogućnost da sami kreirate svog emotikon avatara kako bi ostali korisnici što bolje dočarali vaše ekspresije lica:

Emojiji su privukli mnoge korisnike pametnih telefona diljem svijeta zbog svoje jednostavnosti. Primjerice, ako vam je poruka koju ste vidjeli od svojeg prijatelja smiješna, lakše vam je poslati smajlić koji plače od smijeha, nego da napišete podulju poruku kako vas je ista poruka dobro nasmijala i uljepšala dan.

"Postoji čitava generacija djece koja prije nauči komunicirati emojijima, nego što nauče čitati i pisati", rekla je Jennifer Lee, emoji aktivistkinja, prenosi Vox.

Ipak, upravo ovakvi emotikoni govore više o nama nego što stvarno mislimo i što stvarno možemo očekivati.

Emojiji su izuzetno korisni u poslovnom svijetu - direktorima kompanija od iznimne je važnosti koje će smajliće upotrijebiti korisnici kada ocjenjuju kvalitetu proizvoda ili usluge.

Upravo su na poslovnom planu emojiji postali toliko bitni da su se neke kompanije borile da upravo njihov proizvod bude prepoznatljiv među silnim sličicama na tipkovnici.

Jedan od najboljih primjera je Ford koji se izborio da postoji emotikon sličan modelu njihova kamiona, iako neće na njemu biti ispisano riječima "Ford". Tu je i Taco bell koji se izborio za emotikon njihovog najbitnijeg proizvoda:

Ipak, ne prođu svi zahtjevi kompanija za vlastitim emotikonom uspješno. Durex nije uspio u namjeri da se napravi emotikon prezervativa, kao što nije uspio ni KitKat u namjeri da se "nacrta" njihova čokoladica.

19.07.2020. 09:01:00
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    19.07.2020. 10:30
    najbolji haha:))
Novi komentar
nužno
nužno