« Biznis
objavljeno prije 17 godina

Dukat jača kao regionalni brend

Kompanija drži prvu ili drugu poziciju na svim tržištima na kojima je prisutna

Fotografija vijesti
Više o

dukat

,

Lactalis

,

Somboled

Mliječna industrija Dukat od siječnja ove godine preuzela je ulogu Lactalisova centra za upravljanje poslovanjem na tržištima Rumunjske, Bugarske i Albanije, a u Srbiji je upravo u tijeku tranzicija robne marke Somboled u robnu marku Dukat, čime se nastavlja jačanje Dukata kao regionalne marke.

Prva etapa rebrending procesa u Srbiji započela je 23. siječnja s ključnim kategorijama proizvoda - svježim mlijekom i nearomatiziranim jogurtima, dok će cjelokupni asortiman somborske tvornice Somboled pod robnom markom Dukat potrošačima biti predstavljen u drugoj etapi rebrending procesa, od travnja ove godine.

Iz Dukata su podsjetili kako je proizvodnjom Dukat trajnog mlijeka u mljekari Inmer iz Gradačca, koja je u sastav Dukata ušla u svibnju lani, prvi put započela proizvodnja robne marke Dukat izvan granica Hrvatske.
Napominju i kako se s pet proizvodnih pogona u regiji - u Zagrebu, Bjelovaru, Somboru, Gradačcu i Bitoli te s prvom ili drugom tržišnom pozicijom na svim tržištima na kojima je prisutan bilo vlastitom proizvodnjom ili distribucijom, Dukat pozicionirao kao vodeća regionalna mliječna kompanija, a Dukat kao regionalna robna marka.

Piše: HINA
05.02.2008. 00:15:37
Novi komentar
nužno
nužno