Društvene mreže mijenjaju život - na gore!
Čak 43 posto jedanaestogodišnjaka i dvanestogodišnjaka tvrdi da su na neki način pod utjecajem zvijezda društvenih mreža, tzv. influencera
Zvijezde društvenih mreža optužene su za stvaranje pritiska djeci koja preko njihovih slika upijaju nedostižne ideale ljepote, a glavnu riječ u kampanji protiv njih vodi - YMCA.
Čak se 62 posto petnaestogodišnjaka i šesnaestogodišnjaka osjetilo manje vrijedno smatrajući kako su društvene mreže podigle ljestvicu u ljepoti koju bi oni trebali pratiti.
Kažu kako su fotošopirane fotografije i objavljivanje samo "zavodničkih" fotografija iskrivili predodžbu mladih o tome kako bi normalno tijelo zapravo trebalo izgledati.
Udruga je, također, okrivila "celebrity" kulturu za širenje idealnog fizičkog izgleda koji je nedostižan. Naime, čak 43 posto jedanaestogodišnjaka i dvanestogodišnjaka tvrdi da su na neki način pod utjecajem zvijezda društvenih mreža, tzv. influencera, pogotovo s Instagrama i Facebooka.
Udruga se pridružila kompaniji Dove kao podrška u kampanji "Be Real" koja potiče ljudi na reduciranje pretjeranog uređivanja slika kako bi se što više širio prirodan i normalan izgled tijela.
"Iako nema ništa loše u tome da pokažemo sebe iz najboljeg kuta, važno je i da se volimo i kada ne izgledamo najbolje", rekli su predstavnici udruge za Daily Mail.
Novi komentar