« Iza ogledala
objavljeno prije 10 godina i 8 mjeseci
NAMJEŠTALJKA

Dr. Oz na udaru korporacija?

Dr. Oz ušao je u domove milijuna u cijelom svijetu svojim sjajnim savjetima za mršavljenje i zdravlje, no putem je očito nekome stao na žulj

Stao je na žulj mnogima, sad mu se osvećuju
Stao je na žulj mnogima, sad mu se osvećuju (Screenshot YouTube)
Više o

dr. Oz

,

savjeti za mršavljenje

,

korporacije

,

teorije zavjere

Dr. Oz ponovno je na naslovnicama svih medija zbog senatskog saslušanja na kojem su ga napale udruge za zaštitu potrošača zbog silnih reklama u kojima se njegov lik koristi za reklamiranje raznih "čudotvornih" proizvoda za mršavljenje, poput sveprisutne zelene kave.

Dr. Oz je morao skrušeno priznati da je svjestan da se njegove izjave i savjeti koje daje u svojim emisijama zlorabe i pristao je pomoći u onemogućavanju beskrupuloznih oglašivača koji koriste njegovo ime. Istini za volju, on nikad nije ni kune od tih oglasa spremio u džep, pa je "grijeh" ipak manji.

Cijela bi priča bila legitimna i ispravna svakome tko nije pažljivo odgledao nekoliko epizoda njegovog popularnog showa, no kad to napravite, najednom vas obuzme dojam da tu nešto ne štima ...

Naime, dr. Oz u svojim emisijama promiče zdrav život i nikada ne spominje niti jedan brand ili tvrtku koja prodaje nešto što bi vam moglo pomoći. S druge strane, obrušit će se na svakoga tko prodaje nešto što je izuzetno loše na zdravlje.

Korporativna Amerika do sada nije nikad imala ovako prominentnog protivnika, osobu kojoj se vjeruje i koja zdušno radi na odglupljivanju nacije kao što je dr. Oz. Nije teško zaključiti da se zamjerio svim proizvođačima visokoprocesirane hrane jer svakodnevno razotkriva koje sve otrove stavljaju u hranu kojom šopaju naivne kupce. 

Kad se zna i da je javno priznao kako se njegova supruga i djeca nisu cijepili protiv ptičje gripe usred totalne histerije oko cijepljenja prije nekoliko godina, ne može se reći da je stvorio puno prijatelja u farmaceutskoj industriji. Također, pridonio je raskrinkavanju obmane farmaceuta o kolesterolu.

Na kraju cijele priče, malo teorije zavjere koje su odavno dokazane kao istina - 80 posto "udruga za zaštitu potrošača" financiraju upravo velike korporacije kako bi se borile jedne protiv drugih ili protiv zajedničkog neprijatelja.

Kad podvučemo crtu - Mehmet Oz stao je na žulj nekom jako moćnom koji mu sada pokušava oduzeti glavnu stvar - kredibilitet koji je svojom borbom za zdrav život stvorio kod gledatelja. Nadamo se da im to neće uspjeti ...

18.06.2014. 18:01:00
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    Marija Majetic
    20.10.2014. 11:21
    Zahvalna sam Bogu što je tako dugo sačuvao dr Oz-a od napada i što
    je omogućio da taj glas se pronosi diljem Amerike. Znamo kakova je
    njihova realnost i što se s Amerikom zbiva.
Novi komentar
nužno
nužno