Dostava i razmjene poruka - sjajna stvar
Kako dostavne tvrtke koriste aplikacije za razmjenu poruka za bolje korisničko iskustvo
Oko 83% potrošača želi primati obavijesti dostavnih tvrtki, što znači da tvrtke iz sektora logistike i prijevoza ne trebaju samo osigurati pravovremenu i učinkovitu isporuku robe - već trebaju i redovito informirati potrošače te olakšati komunikaciju.
Popularne i praktične, aplikacije za razmjenu poruka dostavnim tvrtkama mogu biti odlično sredstvo za pružanje ažurnih informacija u stvarnom vremenu, brze odgovore na upite i personalizirane usluge, a sve to na korisnicima pristupačan način.
Pročitajmo kako brendovi u sektoru prijevoza i logistike mogu koristiti aplikacije za razmjenu poruka kako bi poboljšali iskustvo kupaca i zaista se istaknuli na tržištu.
Slanje ažurirnih informacija o dostavi
78% kupaca će promijeniti brend ako ne primaju ažurne informacije o dostavi i važne obavijesti. Te poruke mogu uključivati potvrde narudžbi, račune, brojeve za praćenje, očekivana vremena dostave i druge bitne detalje. Primanje takvih ažuriranja putem sučelja aplikacije za razmjenu poruka korisno je za korisnike koji lako mogu pristupiti tim informacijama. Primjerice, korisnici na Rakuten Viberu mogu kopirati kodove za praćenje i prikvačiti račune na vrh svojih razgovora s tvrtkama tako da su im uvijek na vidiku. Među ostalim mogućnostima su:
● Praćenje dostave u stvarnom vremenu. Pružanjem kupcima redovitih ažuriranja o statusu njihove pošiljke, tvrtke mogu ublažiti zabrinutost i osigurati transparentnost kroz cijeli proces. Ovo ne samo da drži ljude informiranima, već im i omogućuje planiranje svojih rasporeda sukladno tome, što vodi većem zadovoljstvu.
● Mogućnost trenutnog slanja računa za kupnju i potvrda o narudžbi, što potrošačima pruža osjećaj sigurnosti znajući da je njihova narudžba primljena i obrađena. Ova trenutna komunikacija postavlja temelje za nesmetanu i bezbrižnu transakciju, potičući osjećaj povjerenja i pouzdanosti.
Pružanje korisničke podrške
Aplikacije za razmjenu poruka, uključujući Rakuten Viber, omogućuju brendovima dvosmjernu komunikaciju s kupcima. To pomaže u angažiranju ljudi, rješavanju njihovih briga i pružanju personalizirane podrške i informacija na korisnički prijateljski i pristupačan način. Poticanjem osjećaja povezanosti i dobrog odnosa, komunikacija putem aplikacija za razmjenu poruka može značajno poboljšati ukupno iskustvo kupaca, a 75% potrošača želi izravan odgovor kada komuniciraju s tvrtkom.
Prednosti dvosmjerne komunikacije s kupcima za tvrtke iz logističkog sektora:
● Direktna linija komunikacije između potrošača i tvrtki za nepredviđene okolnosti. Pravovremenim rješavanjem briga i pružanjem rješenja, tvrtke mogu pokazati svoju predanost zadovoljstvu kupaca i održavati pozitivan ugled brenda. Osim toga, ovaj otvoreni komunikacijski kanal omogućuje prikupljanje vrijednih povratnih informacija i uvida, pomažući im da unaprijede svoje usluge.
● Fleksibilnost. Još jedna prednost je da konverzacijske poruke osnažuju ljude omogućujući im kontrolu nad različitim aspektima njihovih narudžbi, poput prilagodbe vremena dostave ili pružanja dodatnih uputa za dostavu. Omogućavanjem ljudima da vrše promjene ili traže podršku baš kada im je potrebna, tvrtke mogu pružiti fleksibilno, usmjereno na kupca iskustvo koje gradi povjerenje i lojalnost.
Promocija novih usluga i dijeljenje posebnih ponuda
Putem aplikacija za razmjenu poruka, brendovi u logistici i prijevozu mogu informirati, uvjeravati ili podsjećati ljude o proizvodima tvrtke i posebnim ponudama. Cilj ovih poruka je stvaranje svijesti, generiranje interesa te u konačnici poticanje prodaje ili konverzija ističući jedinstvenu vrijednost tvrtke. Držanje ljudi informiranima o najnovijim ponudama i isticanje njihovih prednosti omogućava tvrtkama da ostanu na vrhu ljestvice razmatranja kupaca i potiče potrošače da razmatraju njihove usluge za buduće potrebe.
Na nekim aplikacijama za razmjenu poruka, logistički brendovi također mogu personalizirati ekskluzivne ponude na temelju preferencija kupaca, povijesti dostave i lokacija. Na primjer, brendovi na Rakuten Viberu koriste integracije CDP-a i CRM-a kako bi analizirali komunikacijsku povijest kupaca i prilagodili nove opcije i usluge dostave specifičnim skupinama. Tako se, na primjer, kupcima koji uvijek traže brzu dostavu može obavijestiti o dodatnoj ruti dostave ili usluzi istodnevne ekspresne dostave u njihovom području. Brendovi također mogu:
Rješavanje napuštenih košarica: S obzirom na to da potrošači u 70-90% slučajeva napuštaju svoje košarice, rješavanje ovog problema je neophodno. Brendovi to mogu postići slanjem personaliziranih, proaktivnih podsjetnika, pozdrava i popusta, potičući kupce da kupe i naruče proizvode.
Poticanje ponovnih kupnji: Analizirajući povijest interakcije svojih kupaca, tvrtke mogu slati poticaje za kupnju temeljene na individualnim interesima.
Korištenje personaliziranih poziva na akciju (CTA): Upotreba takvih CTA može dovesti do 42% veće stope konverzije u usporedbi s standardnim CTA-ima.
Završne misli
Za tvrtke u logistici, prijevozu i šire, pametno korištenje aplikacija za razmjenu poruka može izgraditi povjerenje i usrećiti kupce. Brza ažuriranja, jednostavna komunikacija i personalizirane usluge putem aplikacija za razmjenu poruka mogu izdvojiti tvrtku od njezinih konkurenata. Prihvaćajući prikladne komunikacijske alate, brendovi mogu stvoriti bolje korisničko iskustvo i postaviti temelje za budućnost u kojoj je izvrsna usluga norma.
Novi komentar