Domaći potrošači slabo poznaju oznake izvornosti i podrijetla
Čak 82 posto proizvoda s oznakom izvornosti ili zemljopisnog podrijetla proda se na tržištu zemlje podrijetla, što je u Hrvatskoj rezultat turizma
Domaći potrošači nisu dovoljno educirani u prepoznavanju oznaka izvornosti ili zemljopisnog podrijetla, ocijenjeno je na Forumu "Sheme kvalitete hrane, zaštićena oznaka izvornosti, zemljopisnog podrijetla i zajamčenog tradicionalnog specijaliteta".
Forum je organizirala Hrvatska poljoprivredna agencija u sklopu EU projekta "GRASS Croatia - Razvoj ruralnih područja za uspješno društvo", sufinanciranog iz EU-a, kojim se nastoji pomoći mladim poljoprivrednicima u plasmanu kvalitetnih proizvoda i boljem pozicioniranju na tržištu EU-a.
Čak 82 posto proizvoda s oznakom izvornosti ili zemljopisnog podrijetla proda se na tržištu zemlje podrijetla, što je u Hrvatskoj rezultat turizma, dok se 13 posto proda na tržištu EU-a, istaknula je voditeljica Službe za posebne oznake i promidžbu hrane Ministarstva poljoprivrede Karmen Sinković.
Dodala je da autohtoni poljoprivredni i prehrambeni proizvodi čiji je naziv zaštićen u prosjeku postižu višu cijenu. Potrošači danas traže kvalitetu, posebnost, autohtonost, kazala je Sinković dodavši kako možemo biti ponosni što na razini EU-a oznake izvornosti i podrijetla nosi 15 proizvoda hrvatskih proizvođača, sedam ih je u postupku registracije na razini EU-a, a 20 u pripremi.
Novi komentar