« Hrvatska
objavljeno prije 14 godina i 9 mjeseci
Najbolje reklame

Dodijeljene prve hrvatske Effie nagrade

Nagrade su dodijeljene u sedam kategorija najboljim domaćim oglašivačkim kampanjama za protekle dvije godine

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (www.croatiaeffie.com)
Više o

reklame

,

Effie nagrade

,

oglašivačka kampanja

Pobjednica večeri je kampanja ˝Ured za van˝u kojoj je popularni Roko svoju turističku agenciju opremio bežičnim internetom i tako T-Mobileu i agenciji Digitel donio zlato u kategoriji Telekomunikacijske usluge te nagradu Grand Prix za najbolju kampanju.

Zlato su osvojile još i kampanje ˝Dukatino voćni muuužitak˝ agencije Bruketa&Žinić koja je predstavila novi Dukatino jogurt te ˝Shopping je najbolja terapija˝ agencije Imago u kojoj je Vlatka Pokos pokazala kako shopping ne rješava sve probleme u životu, ali ga RBA kreditne kartice čine ugodnijim i povoljnijim.

Ove kampanje ostvarile su izvanredne tržišne rezultate, odnosno predstavljaju spoj originalnih ideja koje su ispunile postavljene poslovne i komunikacijske ciljeve. Osim ovih najsjajnijih nagrada, dodijeljeno je još pet srebrnih te čak deset brončanih Effieja kampanjama  koje su po ocjenama stručnog žirija obilježile 2007. i 2008. godinu, a po poslovnim rezultatima klijenata ostvarile postavljene ciljeve. Najuspješnije agencije ovogodišnje dodjele, čiji su organizatori Best Marketing i HURA, su Digitel s četiri osvojena Effieja i Grand Prixom te Imago reklamna agencija s pet osvojenih nagrada.

Srebrne Effie nagrade osvojile su kampanje za Torticu Finger, Karlovačko pivo, MAXadsl, Autonomnu žensku kuću te Petrovu trudionicu. Dobitnici brončanih Effiea su kampanje za Varaždinsko kiselo zelje, Pan novu bocu, bioAktiv LGG, Axe Dark Temptation, Dove pro-age, ZABA go!card, Prvu stambenu štedionicu, T-Com MAXtv i Noć gutača reklama te korporativna kampanja ˝Ivo˝ T-Coma.

06.10.2009. 14:56:24
Novi komentar
nužno
nužno