Dobit modnog diva H&M skočila za 25 posto
Švedski H&M unazoč krizi sve više zarađuje, a u manje od godine dana namjerava otvoriti više od 180 novih trgovina, uključujući i onu u Hrvatskoj
Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) očito nije zahvatila kriza u kojoj sve više jačaju kao brend. Iz kompanije su izvijestili o gotovo 25-postotnom skoku neto dobiti u drugom tromjesečju ove godine, uglavnom zahvaljujući slabijem dolaru, nižim cijenama sirovina i efikasnijem poslovanju.
Dobit je porasla na 5,2 milijarde švedskih kruna (670 milijuna dolara), u odnosu na 4,2 milijarde kruna u istom prošlogodišnjem tromjesečju, dok su prihodi bez poreza na dodanu vrijednost porasli na 27 milijardi kruna, sa 26,5 milijardi u ista tri mjeseca prošle godine.
>> Jimmy Choo za H&M: Vječni bunt visoke mode po prihvatljivim cijenama
Drugi po veličini europski lanac odjeće priopćio je da je, usprkos snažnoj prodaji na početku tromjesečja, većinu trgovina pogodilo "neobično hladno" vrijeme u travnju i svibnju. Unatoč tome, bruto margina je u drugom tromjesečju porasla za 65,9 posto, poduprta slabijim dolarom koji je pritisnuo cijene tijekom sezone kupnje odjeće.
U drugoj polovici godine H&M planira otvoriti 180 novih trgovina a zatvoriti njih 14, i to većinom u Njemačkoj, SAD-u, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Kini i Italiji. Također planira otvoriti prve trgovine u Turskoj. 2011. godine planira doći u Hrvatsku i Rumunjsku, dok će Maroko postati novo tržište franšize.
>> Horvatinčić ipak nije ugrabio prvi hrvatski H&M
H&M sa sjedištem u Stockholmu prisutan je u više od 35 zemalja, ima više od 2.000 prodavaonica i oko 76.000 zaposlenih. (hina/metro-portal)
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar