« Ostali sportovi
objavljeno prije 9 mjeseci i 14 dana
ZOI 2018

Discovery & Eurosport - Rekordna gledanost ZOI u Europi

ZOI 2018. ostat će zapisane kao prve digitalne Olimpijske igre koje su se mogle pratiti diljem Europe* te koje su oborile rekorde gledanosti putem televizijskih kanala i digitalnih platformi Eurosporta

Gledalo se na svim platformama
Gledalo se na svim platformama (Getty Images/Discovery Communications)
Više o

ZOI 2018

,

Pyongchang

,

Discovery Communications

,

Eurosport

Zimske olimpijske igre su završile i Discovery je ispunio svoj zadani cilj da ih diljem Europe prati više ljudi na više ekrane nego ikad prije.

Gledatelji su u rekordnom broju prihvatili inovativnu produkciju Discoveryja koja je osigurala sveobuhvatan prijenos svakog trenutaka uživo na digitalnim platformama te najbolje stručnjake i analize natjecanja u Europsort cube studiju.

Prijenos Zimskih olimpijskih igara mogao se pratiti na Discoveryjevim kanalima te na kanalima partnerskih televizija. Rekordnih 76 milijuna korisnika pratilo je Olimpijske igre online, putem društvenih mreža i integrirane Eurosport aplikacije, koja je uključivala besplatan sadržaj kao i premium sportsku streaming uslugu Eurosport Player.

Snažan start s prvim prijenosom Olimpijskih igara daje Discoveryju dodatno pouzdanje i potporu za sljedeće OI u Tokiju 2020., kao i stalne sportske prijenose uživo na Eurosportu, vodećem sportskom brendu Discoveryja.

David Zaslav, glavni izvršni direktor, Discovery Communications, je izjavio:

"Discovery je ponosan zbog reakcija korisnika na Eurosportov prijenos Zimskih olimpijskih igara, što je rezultat vrhunske produkcije, najnovijih tehnologija i lokalizacije u 48 zemalja na 22 jezika. Mnoge stvari koje smo odlučili raditi u Pjongčangu, nisu rađene nikad prije, s naglaskom na prijenos svake minute natjecanja sa ZOI na digitalnim platformama diljem Europe."

Rekordna gledanost i angažman

Po prvi put, Discovery je prikupljao podatke na svim platformama pomoću nove metode mjerenja koju je odobrio Međunarodni olimpijski odbor te napravio sveobuhvatni prikaz dosega Zimskih olimpijskih igara diljem Europe. Mjerni podaci zajednički obuhvaćaju Total Video, free-to-air, pay-TV, online i društvene mreže kompanije i njezinih partnera. Bez obzira je li riječ o tabletima, mobitelima ili tradicionalnim televizijskim ekranima, korisnici su tražili i pronalazili Olimpijske igre na više novih platformi.

  • 4,5 milijarde prikaza videozapisa - svakog pojedinog programa ili videozapisa

  • 1,7 milijardi sati videozapisa - pregledan je svaki trenutak Igara (102.818.493.241 minuta)

  • 386 milijuna korisnika - kumulativni broj gledatelja

  • 8.1 milijuna angažmana - interakcija na svim Discoveryjevim digitalnim i društvenim medijima, uključujući broj lajkova, dijeljenja i komentara na svim digitalnim i društvenim platformama

Jean-Briac Perrette, glavni izvršni direktor, Discovery Networks International, je izjavio: "Discovery je uspio privući više ljudi na više ekrana nego ikad prije. To smo postigli uz 150 najvećih svjetskih sportskih zvijezda koje su radile stručnu analizu, vizualno atraktivan studio 'Eurosport Cube' i lokalno prilagođeno emitiranje sadržaja uživo iz Pjongčanga diljem Europe. Zahvaljujemo svim našim partnerima - od najvećih televizija u Europi do velikih digitalnih platformi - što su nam se pridružili na ovom putovanju da angažiramo i nadahnemo što više ljudi s nevjerojatnim pričama o ljudskim nastojanjima i postignućima koja predstavljaju Olimpijske igre".

Dolazak do nove i mlađe publike putem digitalnih i društvenih kanala

Discovery je sa svojim vodećim sportskim brandom, Eurosportom, omogućio personalizirani i nenadmašan doživljaj gledanja Igara u Europi, kroz integriranu Eurosport aplikaciju, Eurosport.com i Eurosport Player, vodeću sportsku streaming uslugu.

  • Prijenos sadržaja na digitalnim platformama zabilježio je rekordni doseg od 76 milijuna korisnika, s ciljem angažiranja nove i mlađe publike kroz Discoveryjevu integriranu Eurosport aplikaciju, Eurosport.com, Eurosport Player i ostale društvene i medijske platforme.

  • 15 milijuna ljudi je koristilo integriranu Eurosport aplikaciju i Eurosport.com tijekom Igara

  • Eurosport Player je u veljači postigao najbolji rezultat ikada, s dnevnim povećanjem gledanosti videozapisa za 166% u odnosu na siječanj 2018. i povećanjem prosječnog broja jedinstvenih gledatelja za 147% u odnosu na veljaču 2017.

*Ne uključuje Francusku 2018-2020. Ne uključuje Rusiju. Eurosport će prenositi OI u Velikoj Britaniji 2018. i 2020. godine.

01.03.2018. 15:45:00
Novi komentar
nužno
nužno