DEICHMANN prvi put prodao više od 2 milijuna pari cipela u Hrvatskoj
Trgovac obućom u 2024. zabilježio povećanje prometa od gotovo 14 posto i nastavlja sa širenjem

DEICHMANN u Hrvatskoj zaključio je 2024. uz rast prodaje od gotovo 14 %, što je ukupno iznosilo oko 73 milijuna eura. Prvi put u povijesti probio je rekordnu granicu od dva milijuna prodanih cipela (2023.: 1,9 milijuna pari) i time potvrdio svoj status vodećeg maloprodajnog lanca obuće u Hrvatskoj.
DEICHMANN je prisutan na hrvatskom tržištu od 2007. i od tada bilježi kontinuirani razvoj. U Hrvatskoj vodi ukupno 51 trgovinu te nastavlja ulagati u moderne trgovine i usluge kako bi kupcima pružio atraktivan doživljaj kupnje s novim konceptom trgovine koji karakteriziraju moderan izgled, prostranost, nježne boje i puno mjesta za sportsku obuću. U 2024. u Hrvatskoj su otvorene dvije nove DEICHMANN trgovine, a pet je trgovina modernizirano. U ovoj su godini planirane četiri nove poslovnice, a šest će se poslovnica modernizirati prema novom konceptu uređenja trgovina.
„Naše obećanje kupcima glasi: nudimo aktualnu obuću i kvalitetne robne marke u modernim trgovinama, uz ljubaznu uslugu i po najboljoj mogućoj cijeni za cijelu obitelj. Stoga smo prepoznatljivi kao DEICHMANN, a ljudi u Hrvatskoj to cijene. To je također razlog našeg uspjeha, osobito u ekonomski napetim vremenima", izjavio je direktor Boris Kopič.
Iako je prošle godine tržišno okružje bilo veoma izazovno, poduzeće je postiglo uspjeh s konceptom cipela s najboljim omjerom cijene i kvalitete. U Europi je DEICHMANNOV koncept tako zabilježio rast prihoda za više od 5 %.
Generalni direktor Heinrich Deichmann zadovoljan je ukupnim razvojem grupe u prošloj godini: „U 2024. godini postigli smo važne ciljeve i ostvarili značajan napredak. Tako smo uspješno nastavili razvijati naš portfelj robnih marki, a među ostalim, stekli smo prava na zaštitni znak obuće ESPRIT za Europu i SAD. Osim toga, naš raznoliki asortiman obogaćuju atraktivne nove marke kao što su Kappa, Bugatti, s. Oliver, Rieker, Crocs i Buffalo."
Pozitivan trend zabilježen je i u broju zaposlenih. Krajem 2024. za poduzeće je radilo 370 zaposlenika, 50 više nego godinu prije. Vjerujući u važnost održivog rasta, poduzeće tako stvara temelj za daljnji razvoj i nova radna mjesta.
Trendsetter s tradicijom
DEICHMANN u Hrvatskoj podružnica je grupe DEICHMANN sa sjedištem u Essenu, Njemačka. Obiteljsko poduzeće osnovano je 1913. godine i danas je najveći trgovac obućom u Europi. Prošle 2024. godine DEICHMANN je tako proslavio svoj 111. jubilej.
Grupa poduzeća ostvarila je u poslovnoj godini 2024. 8,7 milijardi eura bruto prometa diljem svijeta (neto 7,5 milijardi eura, 2023.: bruto 8,5 milijardi eura). Porast prometa pročišćen od valutnih učinaka iznosi 2,3 %. Zahvaljujući uspješnoj prodaji skupljih robnih marki obuće, porasla je prosječna cijena prodanih modela. Diljem svijeta ponovno je prodano više od 180 milijuna pari cipela u poslovnicama i putem online trgovina.
Grupa je sada aktivna u više od 30 zemalja, 2024. ostvarila je oko 68 % svog prihoda na međunarodnim tržištima. Do 31. prosinca 2024., društvo DEICHMANN SE imalo je oko 4700 poslovnica, što je približno jednako broju trgovina iz prethodne godine, te dodatnih 40 online trgovina. Na kraju godine, društvo DEICHMANN SE zapošljavalo je oko 49900 radnika diljem svijeta (2023. oko 49000).
Nakon značajnih ulaganja prošle godine, primjerice u logistiku, s novim distribucijskim centrima u Švicarskoj i SAD-u - DEICHMANN za ovu godinu planira ulaganja od oko 420 milijuna eura, što je najviši iznos dosad. Osim ulaganja u aktivnosti višekanalne prodaje, DEICHMANN nastavlja ulagati i u stacionarnu maloprodaju. Fokus je ovdje na daljnjoj modernizaciji mreže poslovnica. Na razini cijele grupe trenutačno je planirano oko 450 novih i obnovljenih trgovina, kao i prošle godine. DEICHMANN pritom nastavlja ulagati u moderne trgovine i usluge kako bi kupcima pružio atraktivan doživljaj kupnje.
Novi komentar