British Petroleum kupio prvo mjesto na Googleovoj tražilici
Iz BP-a objašnjavaju da žele olakšati pristup do pravih informacija, a to su čini se njihove informacije
British Petroleum je kupio prve rezultate Googleove i Yahoo internetske tražilice za traženje pojmova poput "oil leak BP" i sličnih s namjerom da popravi svoju sliku u javnosti nakon masivnog izlijevanja nafte u Meksičkom zaljevu.
Naftna kompanija, koja se pod paljbom zbog svoje uloge u jednoj od najgorih ekoloških katastrofa u povijesti SAD-a, kupila je rezultate tražilica u pokušaju da zaustavi val kritika na internetskim mrežama, kao što su Facebook i Twitter.
Potraga za pojmom "oli leak" od utorka navečer vodi do BP-ovog linka na web stranici s naslovom: "Saznajte više o tome kako BP pomaže."
Ovaj postupak je uspio tek smanjiti daljnje kritike. Googleovi oglasi su postali meta izrugivanja na Twitteru, pod oznakom BPGlobalPR, koji je već privukao više od 140.000 sljedbenika.
"Mi plaćamo Googleu puno novaca da bi bili sigurni da ljudi imaju pristup do najboljih mogućih informacija o izlijevanja nafte - naših informacija," samo je jedan od ciničnih komentara.
Glasnogovornik BP-a, Toby Odone izjavio je da je cilj kompanije kupnjom rezultata pretraživanja bio da informacije o curenja postanu pristupačnije! "Mi smo kupili rezultate pretraživanja na tražilicama poput Googlea kako bi ljudima olakšali da saznaju više o našim naporima u zaljevu i pronađu ključne linkove za informacije o podnošenju zahtjeva, izvještavanje o nafti na plaži, upisivanju na listu volontera, "rekao je glasnogovornik BP-a Toby Odone.
Američki predsjednik Barack Obama, izjavio je u ponedjeljak da traži koga će "najuriti" zbog pukotine iz koje iscuri 20.000 barela nafte svaki dan.
Rezultati na hrvatskom uglavnom ne vode do BP-ove web stranice za sada. Koji je stvarni cilj ove pomalo prozirne kampanje, tvrtke čije dionice strahovito padaju, izgleda kao da i ne treba dodatno objasniti.
Novi komentar