« Lifestyle
objavljeno prije 10 godina i 8 mjeseci
NAJBOLJI

Best Buy Award za City Center One

Prvo hrvatsko Best Buy Award istraživanje tržišta pokazuje da hrvatski građani smatraju kako im City Center One nudi najbolji omjer kvalitete i cijene

Fotografija vijesti
Više o

City Centar One

,

letargija

,

shopping centar

Rezultat je ovo posebnog istraživanja po metodi DEEPMA - Best Buy Award, provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta GfK (www.bestbuyaward.org).

Iza City Centera One, slijede Kaufland, Konzum, Plodine, Emmezeta, Interspar/Ipercoop, Mercator, Avenue mall, Metro, Getro, te zatim West Gate.

Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi brandove za koje smatraju da su po njihovoj ocjeni "shopping centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete".

Best Buy Award Croatia

Kategorija: Shopping centri

1. City Center One (8,7%)
2. Kaufland (8,1%)
3. Konzum (6,7%)
4. Plodine (4,8%)
5. Emmezeta (4,8%)
6. Interspar/Ipercoop (4,5%)
7. Mercator (3,9%)
8. Avenue Mall (3,6%)
9. Metro (3,6%)
10. Getro (2,9%)
11. West gate (2,4%)

Bez odgovora = 24,6% N = 400; reprezentativni uzorak za opću populaciju RH Copyright © 2010: Axios ltd, PricewaterhouseCoopers, Gfk 

Inovativno Best Buy Award istraživanje

Istraživanje "Best Buy Award" na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada i certifikata prvi je puta po posebnoj metodi "Deep Mind Awareness" provedeno u Hrvatskoj početkom 2010. godine.

Zaštićenu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa vodećom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PricewaterhouseCoopers.

Prema međunarodnim standardima

Cjelokupno istraživanje «Best Buy Award» napravljeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva drugih ljudi.

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

10.05.2010. 09:16:40
Novi komentar
nužno
nužno