Best Buy Award za City Center One
Prvo hrvatsko Best Buy Award istraživanje tržišta pokazuje da hrvatski građani smatraju kako im City Center One nudi najbolji omjer kvalitete i cijene
 
	Rezultat je ovo posebnog istraživanja po metodi DEEPMA - Best Buy Award, provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta GfK (www.bestbuyaward.org).
Iza City Centera One, slijede Kaufland, Konzum, Plodine, Emmezeta, Interspar/Ipercoop, Mercator, Avenue mall, Metro, Getro, te zatim West Gate.
Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi brandove za koje smatraju da su po njihovoj ocjeni "shopping centri koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete".
Best Buy Award Croatia
Kategorija: Shopping centri
1. City Center One (8,7%)
2. Kaufland (8,1%) 
3. Konzum (6,7%) 
4. Plodine (4,8%) 
5. Emmezeta (4,8%) 
6. Interspar/Ipercoop (4,5%) 
7. Mercator (3,9%) 
8. Avenue Mall (3,6%) 
9. Metro (3,6%) 
10. Getro (2,9%) 
11. West gate (2,4%)
Bez odgovora = 24,6%  N = 400; reprezentativni uzorak za opću populaciju  RH Copyright © 2010: Axios ltd, PricewaterhouseCoopers,  Gfk  
 
Inovativno Best Buy Award istraživanje
Istraživanje "Best Buy Award" na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada i certifikata prvi je puta po posebnoj metodi "Deep Mind Awareness" provedeno u Hrvatskoj početkom 2010. godine.
Zaštićenu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa vodećom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PricewaterhouseCoopers.
Prema međunarodnim standardimaCjelokupno istraživanje «Best Buy Award» napravljeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva drugih ljudi.
Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.
Novi komentar