« Zagreb
objavljeno prije 17 godina

Bandić planira bušiti tunel kroz Medvednicu

Završila stručna konferencija o razvitku Zagreba

Sudeći po potpori HDZ-ovaca za realizaciju projekta Cvjetni trg, Bandić i u budućnosti može računati na Sanadera
Sudeći po potpori HDZ-ovaca za realizaciju projekta Cvjetni trg, Bandić i u budućnosti može računati na Sanadera (Goran Mehkek/CROPIX)
Više o

Milan Bandić

,

razvitak zagreba

Dvodnevna konferencija ‘Razvitak Zagreba’, na kojoj je sudjelovalo više od 200 stručnjaka iz područja građevinarstva, arhitekture, prometa, ekologije i gospodarstva, završila je jučer u Staroj gradskoj vijećnici, nakon što su razmotrena i raspravljena otvorena pitanja o budućnosti Zagreba, među kojima su kao najvažnija označena razvoj prometne mreže te odnos Zagreba i rijeke Save. Konferenciju su organizirali zagrebačko Gradsko poglavarstvo i Hrvatski inženjerski savez, a uz gradonačelnika Milana Bandića, skupu je nazočio i premijer Ivo Sanader.

Urediti područje uz Savu

U priopćenju se iz Službe za informiranje zagrebačkog Gradskog poglavarstva navodi kako je na konferenciji istaknuto da je za projektiranje i izradu studija za strateške projekte poput uređenja područja rijeke Save, uvođenja lakotračne željeznice, izmještanja teretnog željezničkog prometa iz centra ili stvaranja cestovnih krugova (ringova), potrebno najmanje tri godine multidisciplinarnog rada, da bi tek potom došla gradnja.

Riječ je o projektima i velikim investicijama koje se provode etapno i međusobno se nadopunjuju.

Ekologija i novacPo svoj prilici, Bandić ulazi u novi sukob sa zelenima koji su se već 2006. oštro usprotivili tunelu kroz Medvednicu i tzv. ‘sjevernoj tangenti’. Osim toga, tangenta će stajati oko 340 milijuna eura, tunel oko 380 milijuna, a zagrebački prsten oko 500 milijuna eura.Autom ispod Sljemena

Uz već predviđene linije budućega zagrebačkog metroa na relacijama sjever - jug i istok - zapad, u budućnosti bi mogle zaživjeti još dvije - kružna linija, koja bi vozila od Maksimira preko Remetinca, Zagrebačke i Pantovčaka, te linija koja bi tunelom kroz Medvednicu povezivala Zagreb s Krapinsko-zagorskom županijom.

Tako bi tunelom kroz Medvednicu u budućnosti, osim automobila, prometovalo i šinsko vozilo koje ima karakteristike lakog metroa. Unatoč otporu zelenih udruga, u anketi provedenoj 2006. čak 55 posto ispitanika izjasnilo se za proboj tunela.

Kako je najavljeno, konferencija o razvoju Zagreba održavat će se svake godine, a zaključci sa skupa bit će naknadno objavljeni. 

Piše: HINA/JL
04.02.2008. 00:13:17
Novi komentar
nužno
nužno