Bandić namjerava potrošiti 20 milijuna kuna na kampanju
Bandićev budžet jednak je zajedničkom budžetu Mesića, Mikšića i Jadranke Kosor u kampanji 2004.
To je malo manje od iznosa koji je prije pet godina ukupno potrošilo 13 predsjedničkih kandidata (25 milijuna kuna), a gotovo je jednako iznosu (19 milijuna kuna) koju je na tim izborima ukupno "spržilo" troje najuspješnijih kandidata - Stjepan Mesić, Jadranka Kosor i Boris Mikšić. Bandić će tako u 30 dana svoje kampanje svaku večer u drugom gradu imati koncert Prljavog kazališta, klape Intrade te Najboljih hrvatskih tamburaša, za što će se iznajmljivati dvije pozornice s dva razglasa.
Od najboljeg studija za marketinšku djelatnost HRG-a Bandićev je stožer unajmio reportažna kola s dva snimatelja, montažerom i redateljem koji će u svakom gradu i selu, koje će zagrebački gradonačelnik tog dana obići, snimati novi TV spot i potom ga odmah slati televizijskim kućama u čijem će se medijskom prostoru vrtjeti te reklame. Za svaki će se grad izrađivati plakati od fotografija snimljenih baš za Bandićeva dolaska.
Već su snimljeni i lokalizirani radijski spotovi s pozivom na Bandićeve predizborne skupove. Najveći trošak Bandićeve kampanje činit će upravo tehnička i logistička podrška za održavanje koncerata, a ako se tome dodaju honorari izvođačima te snimanje i prikazivanje spotova na televizijama, to bi moglo stajati, procjenjuju stručnjaci, 17 mil. kuna.
Odmetnutog će esdepeovca, koji će u svakom gradu i selu dijeliti lopte, jabuke i sokove svojim potencijalnim biračima, u unajmljenom autobusu kojim će krstariti Hrvatskom pratiti 40 ljudi koji čine njegov tim.
Novi komentar