Babuška je sramota hrvatskog turizma
Žalosno je da se pored toliko kvalitetnih domaćih suvenira, što je potvrdio i sajam u Opatiji s kojeg su se naši obrtnici vratili s nagradama, u Dubrovniku prodaju babuške i jeftini kineski proizvodi - rekao je tajnik Obrtničke komore Dubrovačko-neretvanske županije Nikola Kalafatović po povratku s Kvarner Expoa 2008., na kojemu je izlagalo sedam obrtnika s najjužnijeg hrvatskog područja.
Babuške, što ih nude u većini suvenirnica u povjesnoj jezgri i koje su prema tvrdnjama trgovaca najtraženiji suvenir u Dubrovniku, te ostali jeftini, serijski proizvodi na čijoj je poleđini najčešće natpis ‘Made in Kina’, bile su naime, temom i okruglog stola u Opatiji, uz komentar da je ‘to sramotno za hrvatski turizam’.
- U Opatiji je bilo 300 izlagača, i svaki trgovac je mogao naći lijep i jeftin domaći suvenir s dubrovačkim štihom, ili se dogovoriti s proizvođačima o izradi nekog suvenira - dodaje Kalafatović. (EPEHA)
Novi komentar