« Hi-tech
objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca
LOVATORI

Apple je i dalje najvrjedniji svjetski brand

Apple je najvrjedniji svjetski brend, a slijede ga Google i Microsoft, pokazuje analiza međunarodne konzultantske kuće Interbrand, koja tradicionalno rangira najjače svjetske brendove

Apple je i dalje ispred Googla
Apple je i dalje ispred Googla (Arhiva)
Više o

Google

,

Microsoft

,

Apple

,

najvredniji brandovi

Apple i Google već petu godinu za redom zauzimaju prva dva mjesta na listi najvrjednijih svjetskih brandova, pri čemu je Apple u odnosu na prošlu godinu povećao vrijednost za tri posto, na 184,2 milijarde dolara, a Google za šest posto, na 141,7 milijardi dolara. 

Microsoft se popeo na treće mjesto kao jedan od 16 brendova koji su ostvarili dvoznamenkasti međugodišnji rast vrijednosti. Četvrta je Coca Cola, a slijede Amazon, Samsung, Toyota, Facebook, Mercedes-Benz i IBM koji zaključuje listu prvih deset globalnih brendova po financijskoj vrijednosti. 

Ove su se godine na listi najvrjednijih 100 svjetskih brendova po prvi puta pojavili Ferrari (88. mjesto), Netflix (78.) i Salesforce.com (84.). Najveći postotni rast vrijednosti u odnosu na 2016. godinu ostvarili su Facebook (48 posto), Amazon (29 posto), Adobe (19 posto), Adidas (17 posto) i Starbucks (16 posto).

Više od polovine najvrjednijih svjetskih brendova dolazi iz četiriju sektora - automobilske industrije (16), naprednih tehnologija (15), financijskih usluga (12) i robe široke potrošnje (9). Maloprodaja je najbrže rastući sektor, promatra li se rast vrijednosti brendova u postocima (19 posto), a slijede sportske oprema (10 posto), tehnologija (8 posto), logistika (7 posto) i financijske usluge (6 posto).

Ukupna vrijednost najvećih sto globalnih brendova je 1.870 milijardi dolara i u odnosu na 2016. godinu porasla je za 4,2 posto, kaže se u Interbrandovoj analizi. Interbrandova metodologija temelji se na tri ključne sastavnice: financijskoj izvedbi robnih marki proizvoda i usluga, utjecaju branda na potrošački odabir i snazi kojom brend pridonosi stabilnosti i zaradi kompanije.

27.09.2017. 12:31:00
Novi komentar
nužno
nužno