« Televizija
objavljeno prije 3 mjeseca i 7 dana
POGLEDAJTE

ACTIVATE: The Global Citizen Movement na National Geographicu

Prva od ukupno šest epizoda dokumentarnog serijala premijerno je prikazana 5. rujna. Cilj je serijala potaknuti promjene koje se tiču najizazovnijih problema s kojima se čovječanstvo susreće na globalnoj razini

Svjetske zvijezde uz Global Citizen
Svjetske zvijezde uz Global Citizen (Global Citizen)
Više o

National Geographic

,

Activate

,

Global Citizen

National Geographic sinoć je u SAD-u premijerno prikazao prvu epizodu dokumentarnog serijala ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT. Riječ je o dokumentarnom serijalu u šest dijelova koji potpisuju National Geographic i tvrtka Procter & Gamble, u koprodukciji Global Citizena i RadicalMedije. Serijal će biti prikazan u 172 zemlje na 43 svjetska jezika na National Geographicu.

ACTIVATE predstavlja suradnju koja se odvija na više platformi, a šest epizoda dokumentarnog serijala National Geographic će poduprijeti i kroz svoje print izdanje, društvene mreže i druge kanale, sve s ciljem kako bi se podigla razina svijesti o ekstremnom siromaštvu, nepravednosti i održivosti i na taj način građane diljem svijeta potaknulo da se obvežu na smislene i trajne promjene kroz Global Citizen platformu.

Svaka epizoda duboko prodire u globalne probleme, istražujući zašto je uopće došlo do problema kao što je ekstremno siromaštvo, nastavno na postojeću kampanju Global Citizena, i uključujući u razgovor i aktiviste i one na čiji život ovi problemi izravno utječu.

Serijal istražuje kako stati na kraj ekstremnom siromaštvu, obustaviti praksu naplaćivanja jamčevine u gotovu novcu, kako razgrnuti sve barijere koje stoje pred obrazovanjem djevojčica diljem svijeta, kako financirati edukaciju raseljene djece, osigurati pitku i čistu vodu te stati na kraj zagađenju plastikom.

Gledatelji će imati priliku iz prve ruke čuti priče, upoznati pojedince i njihove napore te svjedočiti tome što se sve već poduzima kako bismo iskorijenili ekstremno siromaštvo te inspirirali pojedince da se priključe globalnom pokretu. Svoj doprinos dat će i umjetnici kao što su

Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas, Becky G, Usher, Common, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Pharrell Williams, Darren Criss i Uzo Aduba, a dodanu vrijednost sadržaju dat će kultni pripovjedački stil svojstven National Geographicu.

Serijal je sniman u Meksiku, Nigeriji, Peruu, Filipinima, u Južnoafričkoj Republici i u SAD-u u Kaliforniji, New Yorku, Tennesseeju i Washingtonu.

Suradnja kroz platformu ACTIVATE rezultat je predanosti National Geographica, P&G-a i Global Citizena da iskoriste svoj kolektivni utjecaj, publiku i doseg u podizanju svijesti i poticanju globalne zajednice na akciju.

Global Citizen pokret već više od 10 godina radi na iskorjenjivanju siromaštva kroz poticanje diskursa o tom pitanju i kroz angažman građana, čime motivira kompanije, organizacije i vlade da se financijski obvežu da će pomoći te ih motivira da mijenjaju politiku kako bi pomogli ostvarenju Ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih naroda i istrebljenju ekstremnog siromaštva do 2030. godine.

U isto vrijeme, P&G se može pohvaliti bogatom poviješću korištenja svojih brendova i zaposlenika kao sile dobra koja mijenja svijet na bolje pomažući u rješavanju kritičnih problema koji se tiču obrazovanja djevojčica, osiguravanja čiste pitke vode, pomoći nakon prirodnih nepogoda, održivosti i suzbijanja nejednakosti. National Geographic, pak, već više od 130 godina koristi moć slike i utjecajnog pripovijedanja kako bi pomogao publici diljem svijeta da bolje razumije svijet i da, zauzvrat, više brine o svijetu.

Platforma ACTIVATE neće se ograničiti samo na dokumentarni serijal već se prošiti i na brojne druge kanale. Tako će rujansko izdanje National Geographica čitateljima ponuditi i poseban prilog na 10 stranica koji se dotiče ovih tema, s jedinstvenim pričama koje prate svaku od epizoda, uz dodatni sadržaj na digitalnim kanalima i društvenim mrežama.

Suradnja također uključuje i digitalni hub na web stranicama NatGeo.com i GlobalCitizen.org za sve one koji žele još dublje istražiti šest ključnih problema s kojima se čovječanstvo susreće.

Gledatelji će se također moći priključiti kampanjama koje provodi Global Citizen, osvajati nagrade te naučiti više o naporima i utjecaju koji na svijet već imaju brendovi kompanije P&G - Tide, Always, Head & Shoulders, Charmin i brojni drugi.

Serija ACTIVATE predvodi nove trendove i eksperimentira s različitim načinom distribucije i prikazivanja sadržaja kako bi na nov način mobilizirala gledatelje diljem svijeta.

Opis epizoda

ACTIVATE: Istrebljivanje ekstremnog siromaštva

Premijera: 5. rujna 2019.

Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas i Becky G priključuju se Global Citizenu kako bi potaknuli svjetske lidere na promjenu politike koja će dovesti do iskorijenja siromaštva. Jackman se priprema za organizaciju velikog festivala u Central Parku, dok Becky G putuje u Meksiko kako bi dala svoj doprinos kampanji koja podupire žensko poduzetništvo. Stručnjaci pružaju uvid u stanje ekstremnog siromaštva diljem svijeta, opisujući ogroman napredak koji smo postigli u zadnjih 20 godina s inovativnim rješenjima koji se provode diljem svijeta uz pomoć P&G-a.

ACTIVATE: Kraj jamčevinama u gotovini

Premijera: 12. rujna 2019.

Common i Usher u suradnji s Global Citizenom i aktivistima udružuju snage kako bi pokušali postići povijesni uspjeh oko zaustavljanja prakse naplate jamčevine u gotovini u državi New York.

ACTIVATE: Obrazovanje ne može čekati

Premijera: 19. rujna 2019.

Emmyem nagrađena glumica Rachel Brosnahan putuje u Peru kako bi istražila što se događa s obrazovanjem djevojčica u razdobljima političkih previranja i prirodne katastrofe. Nakon vrlo emotivnog iskustva s obiteljima koje su dislocirane, vraćaju se u SAD i pokušavaju dobiti naklonost Irske i Ujedinjenog kraljevstva te USA kako bi se priključili inicijativi "Obrazovanje ne može čekati" koja čini globalni fond za skupljanje sredstava za obrazovanje u slučaju kriznog stanja. Epizoda ukazuje na nejednakost koju prirodne katastrofe ostavljaju na zemlje u razvoju i kako ljudi i brendovi diljem svijeta, poput Tidea, mogu pružiti učinkovitu pomoć u žurnim slučajevima.

ACTIVATE: Kako zadržati djevojčice u školi

Premijera: 26. rujna 2019.

Priyanka Chopra Jonas uz Global Citizen i aktiviste diljem svijeta radi na rušenju predrasuda koje stoje na putu obrazovanja djevojčica.

Gayle King i Bonang Matheba okupljaju desetke tisuća ljudi kako bi vladu Južnoafričke Republike potaknuli da uloži 58 milijuna dolara u zaustavljanje "siromaštva zbog mjesečnice" i pružiti edukaciju djevojčicama o menstruaciji i sredstva da ostanu u školi zadržavajući osjećaj sigurnosti.

Stručnjaci opisuju niz problema s kojima se djevojčice susreću, a koji sprečavaju njihovu edukaciju u zemljama u razvoju, i golem napredak koji se može postići kad se uključe brendovi poput Alwaysa koji pruža besplatne resurse za edukaciju djevojčica.

ACTIVATE: Zaustavljamo onečišćenje plastikom

Premijera: 3. listopada 2019.

Pharrell Williams pridružuje se Global Citizenu kako bi potaknuo vlade, kompanije i pojedince da daju svoj doprinos rješavanju krize zagađenih oceana. Darren Criss putuje na Filipine kako bi iz prve ruke doživio kakav je utjecaj plastike na sve one koji žive u siromaštvu i potaknuo tamošnje gradonačelnike da se odluče za "zero waste" budućnost. Stručnjaci opisuju nesrazmjeran utjecaj plastičnog otpada na građane zemalja u razvoju i kako brendovi poput Head & Shouldersa rješavaju problem plastike diljem svijeta.

ACTIVATE: Čista voda

Premijera: 10. listopada 2019.

Zvijezda serije "Narančasta je nova crna, Uzo Aduba, priključuje se pokretu Global Citizen u okupljanju milijuna diljem svijeta za čistu vodu i pravilnu sanitarnu zaštitu najosjetljivijih ljudi na svijetu.

Putuju u Nigeriju, glumičinu domovinu, gdje potiču vladajuće da se obvežu uložiti državni novac u zaustavljanje zagađenje voda, dok stručnjaci govore o utjecaju koje ispijanje zagađene vode ima na osobe u zemljama u razvoju te o rješenjima koja implementiraju brendovi popu P&G-ja sa svojim programom - Children's Safe Drinking Water. 

06.09.2019. 13:29:00
Novi komentar
nužno
nužno