objavljeno 07.04.2013. 13:29:20
PERCEPCIJA

Pazite na etikete o organskom uzgoju

Namirnice koje imaju etiketu da su iz organskog uzgoja automatski se percipiraju kao zdravije

Nije sva organska hrana stvarno takva
Nije sva organska hrana stvarno takva (Arhiva)

Psihologija potrošača vrlo je važna u prodaji, stoga tvrke ulažu milijune u analize kako bi se što više uvukli u um kupaca i prodali im svoju robu.

Tako je istraživanje provedeno na njujorškom Sveučilištu Cornell pokazalo da namirnice koje imaju etiketu organskog uzgoja imaju puno bolju percepciju kod kupaca, tj. smatra se a su manje kalorične, zdravije i ukusnije od onih koji to nemaju.

Test je bio jednostavan, na istu su robu stavili različite naljepnice i ispitanici su redom onu koja je imala znak organskog uzgoja proglašavali kvalitetnijom, ukusnijom i zdravijom.

Što je još gore za potrošače, ispitanici su rekli da su spremni platiti i 23 posto više za takvu namirnicu. Stoga, sljedeći put kad kupujete organsko, razmislite još jednom. 

07.04.2013. 13:29:20
http://m.metro-portal.hr/pazite-na-etikete-o-organskom-uzgoju/77441/