objavljeno 22.04.2008. 22:06:02

Najjači brend je Google

Objavljena nova godišnja lista vrijednosti globalnih brendova

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Getty Images)

Kako prenosi Internet Monitor,  prema ocjenama analitičke kuće Millward Brown, najjači svjetski brend je Google. Googleova marka vrijedna je 94 milijarde dolara, što je 30 posto više nego prošle godine.

Na drugom mjestu liste najvrednijih svjetskih brandova smjestio se General Electric, slijedi Microsoft te Coca Cola i China Mobile. Najveći porast vrijednosti kompanije među prvih deset zabilježio je tehnološki div Apple, i to 123 posto, koji se sa 55,2 milijarde dolara smjestio na sedmom mjestu, dok su Wal-Mart, Citi i Toyota pali na listi svjetskih brendova. Istraživanjem je ispitano više od milijun potrošača, a uključeno je 50.000 brendova.

- Kako bi bio moćan, brend mora ostvariti jaku vezu s krajnjim korisnikom. Google ima brend koji odgovara na potrebu svakoga tko traži ono što mu je potrebno u svijetu koji postaje sve složeniji - komentirao je rezultat glavni globalni analitičar Millward Browna Nigel Hollis.

Tehnološke kompanije zauzimaju 28 od 100 mjesta na listi. Svoje mjesto našla su i četiri kineska brenda.

Sveukupna vrijednost prvih stotinu globalnih marki je procijenjena na 1,940 bilijuna dolara. (METRO) 

22.04.2008. 22:06:02
http://m.metro-portal.hr/najjaci-brend-je-google/6219/