Bandić potrošio 19,2 a Josipović skoro 8 milijuna kuna
Spomenuti su iznos predsjednički kandidati, prema procjeni GONG-a, potrošili samo na oglašavanje na sve četiri nacionalne televizije i u tiskovinama

Ako se gleda samo oglašavanje na televiziji, Bandić je u razdoblju od 19. studenog prošle godine do 3.siječnja potrošio 9,6 milijuna kuna, a Josipović 3,9 milijuna kuna. Kako je Milan Bandić prijavio da je prikupio manje od sedam milijuna kuna, a Josipović 4,8 milijuna kuna, Sandra Pernar iz GONG-a rekla je kako je Bandić morati na kraju reći je li uspio skupiti ostatak novca potrebnog za troškove kampanje.
Praćenja su pokazala da je Bandić podjednako trošio novac na oglašivanje u novinama i na televiziji, a Josipović je više trošio za televizijsko oglašivanje, a manje na dnevne novine. Također se vidi da su Bandićevi televizijski spotovi ukupno trajali 3,17, a Josipovićevi 2,37 sati.
Zorislav Petrović iz Transparency Internationala Hrvatske kao najsporniji detalj cjelokupne kampanje naveo je činjenicu da su neki kandidati dijelili gotovinu te u isto vrijeme novac primali od anonimnih donatora i od stranaca, što je najstrože zabranjeno. Petrović je podsjetio da do 24. siječnja svi predsjednički kandidati Državnome izbornom povjerenstvu moraju dostaviti potpune izvještaje o prihodima i rashodima kampanje. Zorislav Petrović zaključio je kako su svi kandidati potrošili više novca nego što su naveli te rekao kako bi na kraju ipak bio red da znamo imamo li kandidate ili mađioničare. (hina/metro-portal)